barell

Vest

18. decembar 2014.

A sada nešto donekle drugačije

U intimnoj atmosferi poluintimnog ambijenta restorana hotela Life Design, Vinarija Aleksandrović je predstavila lepezu noviteta

Niko nije toliko lep da ne može biti još lepši. Ulepšavanje i ne samo kozmetičko doterivanje spadaju u bazu estetskog vaspitanja. Vinarija Aleksandrović ima u svojim bocama suštinu i čvrsto je se drži. Čak i u vizuelnom segmentu nikako ne stoji rđavo. Lagani otklon od legendarnog „rombića“ na etiketi i hrabri zaokret ka raskošnom pravougaoniku u premijum liniji, najavio je čitavu lepezu propratnih intervencija ozbiljnog nivoa. Stepenik na kome se trenutno nalazi poslovni i vizuelni razvoj ove kuće osvetljen je u utorak (16. 12.) uskom krugu prijatelja. Bila je to trijumfalna promocija redizajniranog, modernog sajta. Sajt je osmišljen i realizovan kao japi oklop nove veb prodavnice i razvodna tabla ka društvenim mrežama. Veče rafalne paljbe noviteta upotpunjeno je novom android aplikacijom vinarije, promocijom kartice Kluba ljubitelja vina, a za neke od prisutnih novotarija je bio i „taze“ šumadijski „šećerko“ – kasna berba traminca, pod porodičnim prezimenom Trijumf.

Da nismo tu gde jesmo u nekim segmentima razvoja, ovo bi bilo sasvim prijatno, obično veče. Nažalost, veliki broj naših vinarija, a neke od njih nižu velike uspehe po snažnim takmičenjima širom kosmosa, ne poseduje svoje veb stranice. Preciznije rečeno, nemaju šta da redizajniraju. Priča da je to snobovsko arčenje para ne pije više vodu. Uostalom, u bilo kom vidu prevoza, više od 40% putnika blesi u svoje telefone i vitla po netu. A to je normalan, pristojan i običan svet. Koga na netu nema, on i ne postoji, samo mu to nije saopšteno. Za par stotina evra moguće je napraviti jednostavnu, elektronsku vizit kartu sa osnovnim informacijama o vinariji. To je danas apsolutni prioritet. Sajt Vinarije Aleksandrović ima neke sitne manjkavosti ali je to apsolutno degutantno ovde pominjati. Za oči amatera i poluprofesionalaca sajt je savršen, a njima je naravno i namenjen. Jednostavan, pregledan i funkcionalan. Malo li je?

Što se tiče same večeri i večere, može se reći da su dva segmenta apsolutno izdominirala: vina i atmosfera. Vina ove vinarije apsolutno zahtevaju reprezentativnu šumadijsku klopu. Ta klopa je drug iz klupe tih vina i potreban je izuzetan napor da se iskopa neka polufensi varijanta, koja bi se istakla. Ova vina se sa takvim zalogajima bukvalno sprdaju. Regent je sultan koji najbolje funkcioniše u haremu dimljenih butkica. Da ne idemo dalje... Atmosfera, inače i sama po sebi izuzetno pozitivna, dodatno je podgrejana simpatičnim kvizom znanja. I pored fakta da su postojala četiri nivoa vinskog znanja, sve ekipe po stolovima su se odlučile za okršaj na najvišem, ekspertskom nivou. Srbija! Moj dobri prijatelj, trenutno direktor jedne osnovne škole je davno rekao da bi svako ko u ovoj zemlji pokuša da drži prodavnicu kondoma raznih veličina smesta propao, pošto bi svi kupovali samo najveće. Novinarska sekcija je odnela zasluženu pobedu za (Pericina) prsa i pojedinačno je nagrađena bocama Trijumfa. Simbolika je tu malo zakazala, pošto je pobednički sto nosio broj deset. Pored vlasnika vinarije, g. Aleksandrovića, najveća zvezda događaja je bio čovek kome je uručena prva kartica Kluba ljubitelja vina, Dule Savić! Bilo bi logično da pobedi sto sa brojem 9, pošto je Dule sinonim za taj broj. U njemu je potapao Hajberi i ostale hramove fudbala najvišeg nivoa.

I kad smo već tu, da bacimo par rečenica i o šumadijskom „šećerku“. Nije baš najjasnije zašto se pri svakom sudaru sa desertnim vinima iz mesta ta priča kači za nežniji pol?! Pokušaj plasmana seksističke budalaštine da samo žene vole slatko, valjda... Aleksandrovićev ručno, ali kasno brani traminac ima sve atribute odličnog vina. Ono što osvaja ili odbija u ovom sektoru vinarstva su kiseline. Ako malo zakažu, ode se u „sok mutišu“, otužni industrijski napitak. Izvesna zebnja, pošto je u pitanju traminac koji ne spada baš u prpošne sorte po kiselini, rasterana je prvim srkom. Kako je sve gotovo matematički ukomponovano, polako se navlačite i u stanju ste da ga pijete do ivice dijabetesa. Ovo vino su tečne tufahije na obali Konstantinopolja. Na kraju, bila je to vrlo ljupka, prigodna promocija lepeze noviteta Vinarije Aleksandrović i lepa prilika da se sa velikim delom sjajnog tima ove vinarije provede izuzetno prijatno veče.

 

Profesor Dionisije

"Neka te ne zabrinjava što se za tvoje mogućnosti ne zna, već se radije brini o tome što ih nemaš dovoljno."

Konfučije